13 mar 2014

Classic Rock that Rocks

Me encantan las camisetas de iconos del rock. Si voy a usar prendas con gráficos, mejor que sean de música, artistas, películas, series de tv, obras de arte o incluso de mis ciudades favoritas pero jamás usaría prendas con "gigantografías" de logos de marcas. A continuación les dejo algunas de mis favoritas recolectadas via "screen shopping".

... 

I love rock n' roll graphic t-shirts! If I wear graphic tees, the theme must be music, artists, movies, tv series, artwork or even my favorite cities but I would never ever wear clothes with "billboards" promoting brand logos. Here I leave you some of my favorite classic rock n' roll tees collected via "screen shopping" over the last few days. Enjoy!



1. H&M - Ramones | 2. Tommy Hilfiger - The Doors | 3. Eleven Paris - Iggy Pop | 4. Romwe - Kurt Cobain | 5. Only - Elvis | 6. Pull & Bear - Pink Floyd | 7. Zalando - AC/DC | 8. Chicnova - Rolling Stones | 9. Chicnova - Lennon | 10. Eleven Paris - Morrison | 11. Eleven Paris - Elvis | 12. Topshop - Nirvana


Tengo una pequeña colección de camisetas gráficas y espero que siga creciendo. Son un básico en mi armario. ¿Te gustan, las odias, prefieres otro tipo de estampado?

...

I have a small collection of graphic tees in my closet. They are a staple in my closet. Do you like them or not? Do you prefer another type of graphic pattern?


FOLLOW KUMARA 

FACEBOOK   ♥♥♥  BLOGLOVIN'  ♥♥♥  GFC

xoxo

Lorna


1 comentario:

  1. Buenas noches...amo las camisas de rock..son muy fashion!
    Beijos e boa semana

    www.cosasde-ladydiva.com

    ResponderEliminar